Mydlář by zaplakal :D

Tak jsem se pustila do "vaření" mýdla. Nedejte se zmýlit, ač bych mydlařinu velice ráda jednou vyzkoušela, nyní jsem spíše předváděla alchymistickou operaci přeměny běžného mýdla na mýdlo tekuté. 
Miláček totiž v práci fasuje mýdlo, které není zrovna vhodné pro jemnější pokožku a proto ho ani jeden nepoužíváme. Ale doma je ho dost tak proč to nevyužít a nezbavit se nutnosti kupovat tekuté na ruce. 
Z prvního pokusu před nějakým tím měsícem vzešlo cosi, co velmi nepříjemně připomínalo konzistencí onu esenci, která se občas při kýchnutí vyvalí z nosu. Nyní jsem však nalezla návod přímo od jedné ctěné mydlářky, která sice používá zbytky vlastních, tedy doma a přírodně vyrobených jemných mýdel bez konzervantů a kdoví čeho, ale za zkoušku to stojí. Tudíž jsem se rozhodla zkusit její poměr tekutina:mýdlo. 
Zkapalnění mýdla vyžaduje nechat ho zchladnout a odstát pár hodin a následně zmixovat (Ha! to v předchozím návodu nebylo!). Ono mixování jsem předváděla dnes ráno a tradičně se to neobešlo bez cákanců mýdla kolem :D. Každopádně tato várka vypadá přijatelněji. O vývoji po dalším odstátí budu informovat :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*