Budeme mít babinec

Doktor si tím byl jist tak asi není třeba pochybovat. Budem mít doma babinec. 
Dosud, když se mně někdo zeptal co bych radši, jsem to moc neřešila. Jasně, napadlo mně, že výchova chlapce asi obsahuje náležitosti o kterých vím kulový a že s holčičkou se dokážu líp sžít (přece jen o panenkách, princeznách a make-upu toho vím víc než o traktorech a letadlech). Ale to opravdu není určující a podstatné je jen jedno - bude to naše baby, chceme aby bylo zdravý a šťastný, jestli si budeme stavět železnice nebo domeček pro panenky není podstatný. A můj miláček má stejný názor. 
Takže zjištění, že to malinký stvoření co mně kope do břicha je holčička se neslo jen ve stylu "novorozenecká soupravička co jsem si koupila je modrá, musíme sehnat jinou, stejně rozkošnou". A navíc teď můžeme začít vážněji uvažovat o jméně a začít ho používat :). To je něco na co se těším :). 
Podle ultrazvuku se tedy naše maličká těší dobrému zdraví a podle hemžení v mém břiše také dobré náladě a životu. Dokonce už i tatínek dostal štulec maličkou nožičkou do dlaně - jeden z okamžiků, které vám zkráta v paměti asi zůstanou na věky. Měla jsem pocit, jako by mi splnila telepatické přání... "to je tvůj tatínek maličká, pozdrav ho" :) Bude to hodné děvče :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*