Uffff....

No jo.... moc se mi to častější postování nedaří...

Malá Ž konečně spí celou noc (občas). Což ovšem nemění nic na tom, že obě cácorky vstávají kolem šesté ráno takže jsme s Milovaným nevyspaní tak či tak...

Neznamená to, že jsem na domečku vůbec nepokročila, jen se setkávám s menšími časovými a jinými obtížemi - potom, co jsem hrubě podcenila potřebné množství materiálu na řádné položení podlah jsem si málem ufikla prst a taky jsem zjistila, že moje nářadí zcela úplně nesplňuje mé potřeby....

Každopádně, mezi utěšováním jedné či druhé dcery, péčí o domácnost, nákupy, pobyty venku, zahrádkou a Milovaným jsem si aspoň pár okamžiků pro domeček vyšetřila.

Kit původně přišel s okny a dveřmi již nalepenými na svém místě a když jsem začala s obkládáním "cihlami", myslela jsem, že je jednoduše obejdu... což se ovšem ukázalo jako mylná doměnka, snažit se řezat pravidelné cihličkové tvary ze smirkového papíru je samo o sobě dost náročné (zrušila jsem už tři zlamovací nože), ale snažit se z nich ještě uštípat kousíčky, aby to správně obepínalo jednotlivé stavební prvky na fasádě to už je moc.... Takže jsem se dodatečně rozhodla a všechno s vypětím sil strhala (to se musí angličanům nechat, ta okna měli nalepená fest...). Ostatně stejně bylo v plánu časem okna z kitu nahradit funkčními, otvíratelnými.... Takže jsem vnější rámy oken rovnou ošidila o vnitřní příčku. Cihly jsem tak mohla dolepit až pod ozdobné prvky, čímž mi dost ubylo dalšího řezání a celek vypadá mnohem realističtěji. Obložky oken pak přijdou zpátky...

K docílení realističtějšího vzhledu - snažím se o vytvoření domu plného vzpomínek (čti starého a nepříliš udržovaného :D ) jsem taky přistoupila k "ušpinění" cihel. Už dlouho chodím po městě, koukám na baráky a sleduju stav fasád... s pomocí svých prašných pastelů ( aka kříd)  jsem se pokusila na fasádě vytvořit poškození způsobená dešti, prachem, občasnou plíseň a zkrátka všechno, co se může takovému domu dít... Bohužel fotografie nedělají příliš čest skutečnému vzhledu....

Pastely Toison D'Or naškrábané na paletě a jemný štěteček.... a nožky spanilé princezny S.



Detail dveřního rámu

Celkový pohled na momentálně poněkud zubožený stav domu. Vlevo nahoře okenní obložka už bez mřížky "okna", spodní okno se zatím odmítá vzdát. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*