Beauty talk: Garnier micelární voda 9/10

Tahle věcička mi začíná docházet, takže myslím, že jsem měla dost času, udělat si na ni názor. 
Abych předestřela podmínky: Moje pleť je citlivá, spíš mastná, schopná neuvěřitelného lesku (hlavně nos a oblast kolem něj pod očima) s obrovskýma pórama, barevně těžce nevyrovnaná - sluneční pihy, pigmentová skvrna na nose a po jeho stranách a staré jizvičky po akné z dob, kdy jsem o péči o pleť věděla velký kulový a svěřila ji mámě, která za léčbu pupínků považuje jejich vyštípávání nehty, které si příhodně zastřihává do špičky.... Jo a taky je mi víc než 25 takže hádám, že můžu svou pleť už považovat za "dospěláckou".
Nuže.... co se micelárky od Garnier týče, jako spousta jinejch ženskejch si myslím, že ve srovnání s Biodermou zkrátka neobstojí, tak jako snad nic.... Ovšem pokud pominu existenci Biodermy, řekla bych, že za svoje penízky dostanete velice dobrý produkt a hlavně velké balení.
Tahle micelárka jemně odličuje i velmi silný make-up, nepálí do očí a s trochou snahy si poradí s voděodolnou řasenkou. Má ale jednu drobnou chybku. Alespon pro mně, schválně jestli vám to dělá taky? Ona totiž na kůži nechává takový divný, mýdlový drobet lepivý film. Takže pokud se chcete odlíčit a rovnou se jít tulit k miláčkovi, radši ještě použijte krém nebo toner, aby se nedivil, že vám lepí obličej. Nevím jak vy, ale mně to docela vadí. Ale rozhodně ne natolik, abych litovala utracených penízků. 
Jak už jsem řekla, odličuje snadno a rychle, pěkně čistí, je k pleti jemná a nedráždí ani oči. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*