Crafters love

Mám několik lásek...

První, milovaný laskavý muž jenž mne poctil skutečností, že mi mou lásku oplácí a je ochoten se mnou obývat náš skromý, krásný byteček.

Druhá, by se dala nazvat spíš hrdostí, vlastenectvím - má vlast (všechny, vzhledem ke smíšené krvi :D ) a moje rodina... jak se říká... můžu na svou rodinu nadávat jak chci ale jen ať si to zkusí někdo jiný... to se pak neznám...




No není ta naše zem krásná? :)

Mou další láskou je historie. Nejsem chodící encyklopedie letopočtů, událostí a osobností, ale zajímá mně a ráda se něco nového dozvím.

A pak jsou tu také zvířátka... :D a pak....tvorba všeho druhu :D

 Zrcadlo a k němu pasující rámeček na fotečku. Nikdo o něj zatím neměl zájem takže trůní na mém kosmetickém stolku...

 Šuplíčky v podobě na sebe položených knih taky nikdo nechtěl takže mi slouží jako šperkovnice (a stejně jsem se nevešla...).


 Dřevěná truhlička slouží mému milému na poklady.

 Další skřínka na nálezy z výletů s detektorem, tři šuplíčky a horní přihrádka, vše vyložené modrým sametem aby se pokladům dobře lebedilo :D

 Tak tahle růže je z plastových lžiček :D a její vyrábění hrozně... smrdí :D

 Moje variace na String Art... byla to sranda :D

 Tahle truhlička si našla místo u mé nejlepší kamarádky. Možná se jí dárek líbil, možná ji hodila někam do kouta, kdo ví :D

 Druhá varianta naštosovaných knížek dnes již v rozebrané podobě slouží na drobné potřeby na tvoření...


Těchhle knížek, jen s jinou tématikou jsem dělala 22 na letošní Noc s Andersenem, snad se dětem líbily....

Časem si třeba zvyknu na myšlenku svoje výtvory fotit a ukážu jich víc jak budou přibývat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*