O velké vychřici, malých problémech a nebezpečném smažení

Tedy, když říkali, že zaprší a bude vítr, nečekala jsem zrovna hurikán. Ale stalo se... parádně nám zmoklo, žuchlo pár stromů a větví, odlítlo pár věcí. Moje nebohé bylinky a kytky jsou celé pomačkané a uplácnuté a málem se rozbilo okno jak se vítr ohlásil dřív než jsem ho stihla zavřít. A tropy jsou tytam. Teda zatím, prý se mají vrátit... ale z toho co vidím momentálně z okna... to moc nevypadá... Mraky jsou těžký a černý jak Mengeleho duše. A pěkně se kupí přímo nade mnou... zase zmoku, skvěle... Jen doufám, že až konečně vyrazime na dovču, bude pěkně a pokud možno teplo, pač nechcu pod stanem mrznout.

Dovča... spásné světlo na konci tunelu. Těším se jak malý děcko ovšem naše autíčko moje nadšení evidentně nesdílí... poslední dobou jako by se milá Modřinka rozhodla nám ukázat všecka svoje bebí naráz, protože ona tak daleko nepojede, dokud se nebude cítit zase skvěle. A tak si mimo jiné zlatka vyžádala výměnu oleje, zaplácnutí pár rezavých modřin, nové botičky, geometrii a pár dalších věcí, kterým nerozumím a ani nevím jak se jmenujou :D A už je to zas naše Modřinka co nás nikde nenechá :) Ono malých i velkých trablů má každý pořád víc než dost.... Nemůžu dodělat dárek pro dědečka protože obchod se nějak courá s posláním materiálu. Pořád nemůžu sehnat pořádnou práci na plnej úvazek s normálním platem. Náš byteček je nádherný, ale zdá se že stavební firma trochu víc šetřila (na to kolik za něj chcou teda řekla bych dost šetřila...). Dost jsem přibrala od své perfektní váhy a už se mi to nelíbí. Mám modřinu na patě (no fakt, to jde...) a včera jsem byla zase šikovná....

Při smažení. Jo já vím, ono je logický že při smažení olej většinou trochu prská... ale to co mi předvedl včera nebylo prskání, to byl atentát... neví někdo jak se zbavit puchýřů od spálenin? Poučení dne: smažení může být nesmírně nebezpečné, příprava na něj nutně vyžaduje silný, celé tělo pokrývající oděv, možná brnění.... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*