Beauty on a budget: testování

Zlepšení stavu pleti a péče (a kosmetika :D ) mně zajímá od okamžiku, kdy se mi na základce kvůli vzhledu kluci dost nevybíravě posmívali... stejnej důvod pro spoustu holek na světě :). A stejně jako spousta holek na světě i já jsem řešila nedostupnost podobných věcí pro malou holku bez peněz. Ono když máte rodiče pro které péče o pleť znamená ráno a večer opláchnout vodou a případné pupínky vyštípnout a potřít kolínskou tak toho s kosmetikou moc nepořídíte.... A jen pro informaci, do budoucna je to ta nejhorší možná varianta a trvá roky napravit škody, pokud se vůbec podaří....

Takže moje první kousky byly spíš dárky a přebytky z kosmetických kufříků více osvícených kamarádek. O to víc jsem si to mohla vynahradit, když jsem konečně začla vydělávat :D. Ovšem i tak si člověk nemůže dovolit všechno co by chtěl vyzkoušet a mně strašně zaujalo testování produktů... Některé firmy (vlastně asi většina) jsou in pro testování. Výrobek pošlou a pak požadují kvalitní feedback.... To by mně bavilo :D tak jsem to prubla a přihlásila se do výběrka na testování nového produktu od Braun.... Od těch zatím nic nemám, můj epilátor je od Philips takže bych ty dvě značky celkem ráda porovnala... no uvidíme jak to vyjde, držte palce, třeba ze mně bude beauty bloggerka :D


Btw. konečně se mi dostal do rukou třetí a poslední díl trilogie o hledání Poklidné modři od V. Rossi, takže až budu mít dočteno, poreferuju :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*