Drobotina

Povídal mi prodavač ve zverimexu, že se nic moc nestává, ale že mám na ptáčky 6 týdnů záruku... Nějak si nevzpomínám jak je to přesně dlouho co jsme je kupovali, ale vypadají že se jim daří dobře... moc dobře :) Jsou to malí milí roztomilí čiperové :D

Zatímco nám rybyčky ze záhadných... no až tak záhadný důvody to asi nebudou :D (kdo by to byl řek, že anténovci mají až takovej apetit... no jo... spousta akvaristů... :D :D ) důvodů mizely, ptáčkům se daří dobře... až nato že Cloe je asi fakt Clement :D :D. Ovšem rady ohledně podávání ovoce moc nefungujou, protože jakýkoli kousek ovoce v mystičce pěkně obejdou a vyzobou místo toho zrní :/. A stejně jsem zatím dopadla i s koupenou vaječnou směsí tak nevím...

Ovšem musim řict, že sledovat je je fakt sranda :D. Mají v kleci malou... "budku" :D a dostali klásek prosa... a není větší zábavy než sledovat, jak se společnými silami snaží klas dostat do budky aby si víc vystlali hnízdečko. Od prvního vysledování téhle snahy jim klas rovnou stříhám napůl aby to měli snažší :D Přihodila jsem i další "stavební materiál" a zároveň si natrhali papír z podestýlky. Co se mi ale líbí nejvíc je to, jak jsou ti mrňousové přítulní (k sobě navzájem) - i když se přes den u krmítka špičkují o místo, večer se k sobě přitulí jako srostlí a pohodlně chrupkají... taky si asistují u koupele - zatímco jeden provádí očistu, druhý stojí na hraně misky a bedlivě sleduje... a pak střídání :D Jsou prostě rozkošní :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*