Poklady z popelnice

Práci máme každej nějakou, někdo do halt dělat musí. To co dělám já, souvisí s tím, co ostatní vyhazují... a dennodenně mně udivuje CO vyhazují....

Někteří lidé vozí věci pěkně zabalené, ač s úmyslem je vyhodit. A když nejsou rozbité obvykle po tom hned někdo skočí...A tak některé z těch věcí nekončí ve výsledku na skládce, ale u mně a u spousty jiných lidí co se tu pohybují... občas jde "odpad" z auta do auta. Co jeden chce vyhodit, jiný považuje za užitečné.

A ne... ani trochu se nestydím, že si domů vozím věci co jiní vyhodí... naopak... styděla bych se na místě člověka, co mi sem přivezl originály obrazů a některé velmi pěkné... možná nejsou cenné, ale někdo si s nimi dal tu práci, napínal plátno, nanášel barvu, usazoval rám... Mám ráda umění a hodit ho na skládku mi přijde s prominutím jako hulvátství...

A tak máme doma pár krajinek, čtvero ročních období a čtyři části dne od Muchy (já miluju art nouveau! :D ), sadu skleněných svícnů Bohemia, vázy a džbánky... Jedna paní si tu nabrala proutěné košíky, kterých jiný pán dovezl vrchovatý vozík (prý uřízne dno a do košíku dá květináč - no že mně to nenapadlo!!!). Našly se tu i staré dobré kukačky - sorry, už nejsou, stejně jako ze spousty budíků i z nich jsem vypreparovala strojek a vytahala ozubená kolečka - kdo má rád steampunk? :D

Takže... poučení... lidi, neházejte všecko do popelnic, vozte to na sběrný dvory, někdo jinej z toho muže mit furt ještě radost :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*