Mini mini mini

Na facebooku jsem se přidala do skupiny nadšenců pro domečky a miniatury a řešila s nima nesedící schody a došla jsem k závěru, že prostě nesedí :D Jednoduše řečeno nejsou zrovna dvakrát rovně udělané. Prozatím se s nima spokojím a nechám je tak.

Mezitím jsem pokračovala s pokládáním podlah a přípravou stěn.

Dětský pokoj v podkroví dostal tapetu s obrázky vlaku a dřevěnou prkennou podlahu. Vláčky jsou pořádně velké, ale na dětský pokoj mi to přišlo celkem vhodné. Jde o skutečnou dětskou tapetu, kterou jsem kdysi koupila v UNIhobby a chtěla s ní polepit S starou postýlku, abych ji trochu vylepšila, něco málo mi zbylo...


Podlaha bude vypadat dobře, ale tak jak je na obrázku jsem skončila. Došel mi stavební materiál... Evidentně jeden pokoj = dvě balení "prken". Ale já si na testování koupila od obojího jen jedno balení... Nemám zatím fotku, ale podlaha v ložnici dopadla stejně, na ni jsem použila tenčí prkna.

Na podlahu v kuchyni mi materiál nedošel, setkala jsem se ovšem s dalším problémem.

Cihlová podlaha vypadá velmi efektně a malou S pokládka bavila. Cihly jsou stejné, jako na fasádu - ze smirkového papíru. A to je právě problém, protože po nalepení a probarvení se mi nedaří dostat do mezírek spárovačku...

S chybějícím materiálem a neposlušnou podlahou jsem tedy prozatím ustrnula na mrtvém bodě. Po doplnění zásob se přihlásím s dalším postupem :)

Mezitím mne zaměstnávají jiné práce. Už jsem zmínila, že milovaný staví se svým otcem železnici. Tchán dostal k vánocům pár skládaček a protože mně podobný věci opravdu baví a protože mám mrňavý ruce, poprosil mně o jejich zkompletování. Malou kapličku a autobusovou zastávku jsem si bohužel nevyfotila. Kaplička se mi ovšem líbila, ačkoli byla skutečnou výzvou, její lepení mně nesmírně bavilo. Kartonový kit lasercutových výřezů obsahoval dokonce i kliku a srdíčko zvonu o rozměrech snad 0,5x1 MILIMETRŮ. Další částí byl kostelík. Tenhle kit už je z plastu a ač vypadá dobře, je na něm pár much - předně, části drží k sobě navzájem za skutečně velmi malé plošky, takže je snadné je upatlat od lepidla. A za druhé, větší část vůbec nelícuje :(







 Škvíry všude...
 Některá místa jsem musela trochu podpořit....






 Při nejlepší vůli některé části prostě odskakovaly od sebe...


 Z běžné vzdálenosti ovšem model vypadá opravdu hezky, no umístěn bude v místech kde k němu těžko přistrčíte nos, takže drobné chybičky trochu zapadnou.

 Z čistého perfekcionismu mně ovšem ty nedostatky trápí....





 Další částí byly židovské náhrobky a pár hrobečků, tam ovšem není moc co lepit, jsem spíš zvědavá na následné provedení hřbitova. Sledovat jak chlapi postupují je skutečně zážitek. Jsem ráda, že mi dali možnost se přidat. Bylo to ovšem zároveň na škodu, protože jsem se do miniatur zamilovala už úplně. Zatímco doposud jsem jen se zalíbením sledovala různá videa a návody, teď to chci zkusit osobně...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*