Dilema make-upu - DIY

Znáte ten pocit děvčata? Hlavně ráno... Kouknete do zrcadla a začne každodenní kolotoč... Umýt, pořádně vyčistit obličej, hydratační krém, krém proti vráskám, krém proti akné, SPF krém, podkladová báze, make-up... do toho přítel nebo manžel stojí před dveřma, podupává nohou a kouká na hodinky... a pak na sebe venku kouknetě někde v zrcadle výholy a zjistíte, že make-up není tak dobře rozetřenej jak se zdálo a dělá fleky, pudr vůbec není nevyditelnej, a všecko to začíná stýkat...

Mimoto jak máte vědět kterej krém přijde na kterej aby to vubec fungovalo?! Navíc vám došel make-up a jediný co se válí dole v šupliku je jeden co je o odstín světlejší než by měl být, a jeden co je o odstít tmavší než by měl být...

Každá si někdy koupíme nějakej, co nám nesedí... a budto vyřešíte jako moje BFF a dáte ho kamošce co má vhodnější odstín pleti (tudíž mně :D :D ) a nebo si s tím trošku pohrajete...

Já miluju BB od Skin79, jenže nejsem schopná ani ochotná jim za to vypláznout tolik peněz... Zato ve sbírce líčidel se mi už nějakou dobu válí matte cover od Dermacolu a rovněž jejich make-up cover (mimochodem uplně nejlepší věc co znám). A zatímco první zmíněný je na mou pleť poněkud těžký, příliš nápadný a o odstín tmavší než se mi líbí, druhý jsem si koupila (před pár lety, je to držák, použijete ho fakt malinko na celej obličej :) ) v zimě a v letě je samozřejmě pro změnu o odstín světlejší než potřebujete...

No a zrovna nedávno jsem narazila na jeden z těch nápadů, kdy si říkáte "jak je možný že mně to už dávno nenapadlo?!". DIY "BB cream"! Princip je v tom, smíchat co si na obličej stejně dáváte, s make-upem...

Tudíž můj osobní recept:
Dermacol Matte cover
Dermacol Make-up Cover
Nivea Q10 Plus
Avon Pleťová emulze proti akné
Spar opalovací krém ve spreji pro děti SPF 50+ (jj... 50... a z intersparu... dětský jsou lepší, nejsou na obličeji tak hrozně mastný...)
Avon Solutions Perfect Tone (tenhle denní a noční krém měli i tak jen málokdy a ted už ho nemají vůbec...)
Avon Planet Spa Sérum s rýží a japonským saké (obávám se že to už taky nemají... :/ škoda, dobrá řada...)

To je jen příklad, co všecko jsem tam strčila já, v podstatě se můžete omezit na kombo opalovák-makeup-hydratační krém. Na poměry produktů musíte přijít samy, je to tak nějak od oka...

V tom původním receptu byl ještě jakýsi krém proti tření či co... ale nenašla jsem českej ekvivalent a stejně to prý někomu muže způsobovat akné takže jsem to neřešila.. Jsem s touhle věcičkou ohromně spokojená, je to lehounký a příjemný, trochu víc se to leskne než běžně make-up či BB, ale transparentní pudr to spraví a pak je to perfektní :). Navíc to zkrátí dobu u zrcadla :D. Takže holky klidně to prubněte a AHOJ! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Uffff....

Za zlatými mřížemi 9/10*

Rybí krev 8/10*